ARKISTA AHERRUSTA

Kuuluvatko leivänmuruset kirjastohuoneeseen?  Täällä on havaittavissa arkista aherrusta. Ei suinkaan mulla, vaan lapsilla. Mä oon maannut reporankana pari/kolme päivää, lapset saaneet tehdä "töitänsä". Koti on mullin mallin niinkuin kuvista näkyy (ei toki koko totuus). Toivotaan, että työkeikalta kotiin palaa innostunut siivooja, intoa ja ennenkaikkea voimia täynnä oleva vaikkapa se "kodin hengetär". Oikeasti en aio patistaa häntä (heti) hommiin, mutta johonkin ruotuun tämä koti on saatava viikonlopuksi. :)
 
 

 
 
Alla olevasta kuvasta voitte päätellä kuka on meidän perheessä kunkku ;) Onneksi meillä kaikilla on kuitenkin suut iloisesti ylöspäin, hih. Nämä tällaiset aidot lasten piirrustukset ilahduttavat toipilaana olevaa äitiä. 
 
 
 
Mä olen viimeisen vuorokauden aikana tuijotellut ulos. Olen odottanut näkeväni karhun tai kaksi. Vaikka, jos näkisin, olisin kauhuissani. Näillä kulmilla on pyörinyt kaksi kontiota. Sitten kun tervehdyn käyn kiertelemässä lähimaastossa, etsimässä tassun kuvia.
 
Meillä tosiaan kaikki työt seisoo tai sitten puuttuu työntekijät ;) Mutta, eiköhän tästäkin viikonlopusta loppujen lopuksi saada hyvä, onhan nyt " Äitienpäivä-viikonloppu"
 
 
 
Lepoterveisin :)
 
 Ride

10 kommenttia

  1. Tsemppiä sinne! Ja niin kauniita kuvia, elämää täynnä :).

    VastaaPoista
  2. Ihana piirustus! Pikaista paranemista ja iloista äitienpäiväviikonloppua♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tauti lähti yhtä nopeasti kuin tulikin, onnekseni!

      Poista
  3. Upeita kuvia arjesta! Ja tuo piirros sitten♥♥

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia arjen keskeltä! Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Nyt sitä ollaan taas kaikessa sielun ja ruumiin voimissa! ;)

      Poista

Kiitos sinulle kommentista!