Vieraita tiedossa


Ostin itseäni piristämään ihanan helmililjan. Mä olen surkea hoitamaan kukkia. Jospa tämän kanssa pärjäis.

Nyt tarttee laittaa hihat heilumaan, pakastin on tyhjä herkuista, koti on likainen ja sotkuinen, illalla on tulossa mieluisia vieraita. Asialle täytyy tehdä nopeesti jotain. Täytyis laittaa tehovaihde päälle, mut onko mulla sellaista? Joskus tuntuu, että totta vie, ei mulla mitään tehovaihteita ole, mut toisinaan sit huomaa, ett onkin. Näyttää, myös siltä, että meidän perheessä kevään tulo ottaa koville. Minä heräsin tänään vasta 10.10 ja vielkin tuolla kolme nukkuu. Ei raaskis herättää... mut nyt kello sanoo jo niin paljon, ett pakko!

No, katsotaanpa jos saisitte siististä kodista muutaman kuvan illlan päätteeksi. Palataan. Moido. 

Ei kommentteja

Kiitos sinulle kommentista!