Rai...Rai...Raitaa




Mä löysin kivan pirtsakan maton keittiöön. Tai ainakin nyt se siellä majailee.. Muovimatto on helppohoitoinen ja kevyt puisteltava. Olis ollut kiva jos mattoa olis ollut muunkin värisenä, mut tä oli ainut. Lykästi. Oon kaivannut kotiimme jo kauan jotain keväistä, mut en oo saanut aikaiseksi tehtyä sen asian eteen mitään. Sohvallakin on vielä aivan talvinen tunnelma ;) Mua ei voi ainakaan syyttää varaslähdöstä kevään suhteen. Nyt vaan tarttee saada jotain muutakin piristystä alkaneen kevään kunniaksi!  Huomaatteko, mä oon parantunut! :) ..mutta kyllä se koville otti. 

Hei, onks tän kokoiset kuvat kivempia vaiko vähän vielä isommat? Kumman kokoisista tykkäätte enemän??


10 kommenttia

  1. Ihanan pirtsakka matto! Miekin kaipaisin jotain raitaa meille... ehkäpä musta-valkoinen raitamatto? Tykkään isoista kuvista, eli ehkäpä vielä suuremmat :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä kans lähdin musta-valko- raitaista hakemaan, mut tämä tuli halvan hinnan kanssa vastaan ni otin tän :)

      Poista
  2. Onpa ihana! Piristää kummasti :) Mä tykkään kaikenkokoisista kuvista. Joskus pieni kuva on paljon parempi kuin iso ja joskus taas se iso toimii hyvin. Oon tykännyt sun tähänastisesta tyylistä kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti, mukava että tykkäät tyylistäni! Minustakin kuvat tilanteen mukaan :)

      Poista
  3. Isot kuvat.
    Kivat koukeroiset tuolin jalat vilahtaa kuvissa.
    Kirppislöytö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isot kuvat saa näköjään voiton. Koukeroiset tuolin jalat ovat varmaan täällä vilahtaneet ennenkin, tai sit ne on ollut vaan "takajalat" jotka on päässyt kuviin. Mul on noita tuoleja 2 ja niistä saan kiittää hyvää ystävääni! Voisinpa kuvata tuoleja joku pv kokonaisina.

      Poista
  4. Raikasta raitaa :)
    Isompien kuvien kannalla ollaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raikasta raitaa, saas nähdä koska sitä kyllästyy :) :) Porukka haluaa isompia kuvia, ehkä tulevaisuudessa niin.

      Poista
  5. Tykkään matosta ja isoista kuvista! Kun kyllästyt tuohon niin pistä postissa meille tulemaan, täältä se löytää hyvän kodin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pidän mielessä maton uuden osoitteen ;) !

      Poista

Kiitos sinulle kommentista!