Liesituuletin



Liesituuletin -pohdintaa!

Millainen liesituuletin meille sopisi?
Pyöreä liesituuletin on alkanut kiinnostamaan yhä enenemissä määrin. Vaikka kyllä tämä kuvankin malli on kaunis. Mustana sitä ei meillä kuitenkaan nähdä! Vaihtoehtoina on valkoinen, alumiininen tai teräs

Tämä pyöreä Savon liesituuletin kiinnostaa


Savo I-76


Voit katsoa lisätietoja täältä
Kohta pitäisi osata päättää!

Saatiinpahan meillekin väriä! Tuli heti enemmän lämpöä ja kodikkuutta kun laitettiin toi keittiön takaseinä, tai toi mihin tulee yläkaapit,aika vaalean harmahtavalla sävyllä, ruskeaan taittuen. Tykkään! Tykkään!
Huomenna siitä kuvaa teille.
Niin tottakuin se onkin mies pääsi kylppärin kimppuun kun sähkärikin näyttäytyi. Mä oon vedellyt pintamaaleja.

Suunteltiin saunaa... tosiaan suunniteltiin.. ja nyt oltiin myöhässä. En kait mä tajunnut että lauteetkin tulee paketin mukana niinhän me silloin aikoinaan sovittiin, ajattelin että perutaan ne ja nyt sitten ollaan unohdettu. Seinäpanelitkin olisi saanut olla toista sortamenttiä. Kosteantilanovia yritettiin vaihtaa, mutta oli jo matkalla meille. ÄRSYTTÄÄ. Aika putkeen tää on mennyt meillä tää raksaaminen, jos tästä ei puhuta. Siis tämäkin meni kirjoitusten mukaan, mutta MINÄ olin myöhässä ja en ehtinyt vaihtaa/peruuttaa tilauksia. No niin päätettiin, että NÄILLÄ MENNÄÄN. Lopputuloksesta on tykättävä. !?!?!?!?!!!????

Ja valkoinen matto on just niin ihanaa kuin pitikin!
 (joku epäuskoinen ajattelee, ett voiko muovimatto olla ihanaa, mutta meillä voi!)

Mukavaa weekendiä!



Ei kommentteja

Kiitos sinulle kommentista!